حوزه مقاومت بسیج شهدای خیبر سروستان

حوزه بسیج شهدای خیبر سپاه سروستان

حوزه مقاومت بسیج شهدای خیبر سروستان

حوزه بسیج شهدای خیبر سپاه سروستان

حوزه مقاومت بسیج شهدای خیبر سروستان
حوزه بسیج شهدای خیبرسروستان
در تاریخ 94/6/2 نهضت روشنگری و بصیرتی بسیجیان فعال حوزه مقاومت بسیج شهدای خیبر برگزار شد

۱۱:۳۴ ۱۳۹۴/۶/۴

در تاریخ 94/6/2 نهضت روشنگری و بصیرتی بسیجیان فعال حوزه مقاومت بسیج شهدای خیبر برگزار شد و در این جلسه از اقشار مختلف بسیج گارمندان ایثار گران سر گروه و مربیان حلقه های تربیتی و متربیان حضور داشتند.
در ابتدا جلسه با تلاوت چند گلام لله مجید آغاز شد و پس از آن جناب سرگرد زارع جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سروستان ضمن خیر مقدم به کلیه ی بسیجیان و استاد محترم صفرپور نیاز مردم به جامعه و آگاهی و بصیرت افزایی را بسیار مهم خواندند درخواست نمودند در آینده نیز از این جلسات بصیرتی بیشتر استفاده میکنند.
از کلیه عزیزانی که در جلسه حضور داشتند تقدیر و تشکر کردند و پس از آن آقای صفرپور سخنران جلسه مطالبی مهم در بحث هسته ای و توافق انجام شده و جزییات انجام شده عرض نمودند و گفتند مسولین اجرایی باید دقت لازم همراه با اطاعت نمودن از اوامر رهبری داشته باشند ایشان کلیپی از سخنان رهبری نیز پخش نمودند و در پایان به سوالات افراد جلسه پاسخ دادند.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۰۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">