حوزه مقاومت بسیج شهدای خیبر سروستان

حوزه بسیج شهدای خیبر سپاه سروستان

حوزه مقاومت بسیج شهدای خیبر سروستان

حوزه بسیج شهدای خیبر سپاه سروستان

حوزه مقاومت بسیج شهدای خیبر سروستان
حوزه بسیج شهدای خیبرسروستان

ابراهیم ها یکی پس از دیگری فدا شدند تا هیچوقت مسیرمون رو گم نکنیم و با قدرت ایمان و اخلاص به مسیرمون ادامه بدیم. با امام زمان عهد بستند و تا آخرین نفس پای عهدشون ماندند.
تا شهدا؛ آقای عبداللهی از گروه تفحص تعریف میکردند:

یک پیرمرد چوپان عراقی در حوالی مناطق چوپانی میکرد. به ما گفت شما که برای تفحص آمدید، بالای این کوه روی تپه شما شهید دارید. گفتم طبق نقشه ای که ما داریم و بچه های ما بررسی کردند اینجا شهیدی نداریم.

گفت من مطمئنم اینجا شهید دارید. من هر شب جمعه روی این تپه نور سبز  می بینم.

شروع کردیم به کندن و تفحص روی تپه و چهل تا شهید پیداکردیم. هفته ی بعد برای تشکر پیش پیرمرد چوپان رفتیم گفت خوب نگشتید بازم شهید دارید، من هنوز نور سبز رو روی تپه میبینم. دوباره شروع کردیم به کندن و یک شهید جا مونده بود.

شهید آخر یک یادداشت داشت که نوشته شده بود: پدر و مادر عزیزم همه ی شهدا با دعوت اهل بیت به شهادت میرسند یا از روی اخلاص به زبان نمی آورند یا فرصت گفتن پیدا نمیکنند. مرا هم دعوت به شهادت کرده اند به من گفتند توی این عملیات تو پر میکشی. زمانی پیکر من پیدا می شود که دیگر امام در جمع شما نیست و جنگ تمام شده است و هشت سال و پنج ماه و بیست و چهار روز از عملیات گذشته است.

حساب کردیم عملیات تا تفحص این شهید دقیقا هشت سال و شش ماه و بیست و چهار روز گذشته است.

در ادامه نوشته بود: اگر حرف هایی که گفتم درست بود بدانید صاحب این مملکت امام زمان(عج) است و نظر و توجه امام زمان به این کشور است.

ابراهیم ها یکی پس از دیگری فدا شدند تا هیچوقت مسیرمون رو گم نکنیم و با قدرت ایمان و اخلاص به مسیرمون ادامه بدیم. با امام زمان عهد بستند و تا آخرین نفس پای عهدشون ماندند.

اللهم ارزقنا توفیق الشهاده فی سبیلک
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۰۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">