حوزه مقاومت بسیج شهدای خیبر سروستان

حوزه بسیج شهدای خیبر سپاه سروستان

حوزه مقاومت بسیج شهدای خیبر سروستان

حوزه بسیج شهدای خیبر سپاه سروستان

حوزه مقاومت بسیج شهدای خیبر سروستان
حوزه بسیج شهدای خیبرسروستان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان، روحیه انقلابی و مدیریت جهادی رزمندگان ما را منجر به حماسه فتح خرمشهر عنوان کرد.......

به مناسبت سوم خرداد، سالروز حماسه فتح خرمشهر و به همت حوزه مقاومت بسیج شهدای خیبر و پایگاه مقاومت بسیج شهید باهنر سروستان، مراسم جشنی در مسجد انقلاب سروستان برگزار شد.

 

در این مراسم سرگرد پاسدار غلامعلی احمدی،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان در سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات بیت المقدس به ویژه شهدای ولایتمدار و بصیر این شهرستان که در حماسه فتح خرمشهر حضور داشتند، گفت: بعد از  عزل بنی صدر از ریاست جمهوری به دلیل عدم کفایت وی در امور کشور و به ویژه عدم موفقیت در سال های اولیه جنگ تحمیلی، شاهد پیروزی های غرورآفرین در دوران دفاع مقدس بودیم که این مساله به داشتن روحیه انقلابی و مدیریت جهادی رزمندگان ما در مجموعه ارتش و سپاه بر می گردد.

 

وی در ادامه این مطلب افزود: دوری از تفکرات لیبرالی و در کنار هم قرارگرفتن ارتش و نیروی مقاومت سپاه، ذیل قرارگاه کربلا باعث شد طی عملیات های گوناگون،رزمندگان سپاه اسلام حماسه هایی چون فتح خرمشهر،خیبر،کربلای پنج، والفجر و .... بیافرینند.

فرمانده ناحیه مقاومت سروستان همچنین گفت: حماسه فتح خرمشهر؛ حاصل ایمان به فضل الهی و اتکال به او و همچنین ایستادگی و مقاومت رزمندگان ما در مقابل دشمن بعثی بود.

 

غلامعلی احمدی با مقایسه جنگ تحمیلی با سایر جنگ های قبل از پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: طی حدود دویست سال گذشته و به دلیل جنگ های مختلف، مساحت سرزمین ایران از حدود 5 میلیون کیلومتر مربع به کمتر از یک  میلیون و هفتصدهزار کیلومتر مربع رسید اما همگان دیدند که پس از 8 سال دفاع مقدس، علیرغم برتری های دشمن در بعد مسائل نظامی و تسلیحات و فنی،یک وجب از خاک ایران اسلامی به دست دشمن نیفتاد و اینها همه از الطاف الهی، تدابیر امام(ره) و جانفشانی ها و از خودگذشتگی شهدا و رزمندگان بود.

 

وی در بخش پایانی سخنان خویش با اشاره به منویات مقام معظم رهبری درخصوص ایستادگی و مقابله با استکبار جهانی تاکید کرد: همان گونه که امام خامنه ای عزیز فرمودند؛ دفاع همچنان باقی است و باید در جهت حفظ و گسترش دستاوردهای انقلاب اسلامی همواره با شدت و وحدت آمادگی خود را حفظ کرد و برای مقابله با دشمن در عرصه های گوناگون به ویژه در عرصه فرهنگی و جنگ نرم آماده بود.

 

پایان بخش این مراسم مداحی دکتر قاسم فتحی و تجلیل از مقام شامخ شهدای دوران دفاع مقدس بود.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۰۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">