حوزه مقاومت بسیج شهدای خیبر سروستان

حوزه بسیج شهدای خیبر سپاه سروستان

حوزه مقاومت بسیج شهدای خیبر سروستان

حوزه بسیج شهدای خیبر سپاه سروستان

حوزه مقاومت بسیج شهدای خیبر سروستان
حوزه بسیج شهدای خیبرسروستان

مسابقات فوتسال جام پیامبر اعظم(ص) به همت حوزه مقاومت بسیج شهدای خیبر سروستان و با حضور 8 تیم از سراسر این شهرستان از روز دوشنبه یازدهم مردادماه جاری در سالن 9 دی بسیج سروستان آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار سروستان ما، روز گذشته مراسم قرعه کشی مسابقات فوتسال پایگاهای مقاومت سروستان، جام پیامبر اعظم (ص) با حضور سرپرستان و بازیکنان تیم های شرکت کننده و همچنین جمعی از پیشکسوتان ورزش این شهرستان در سالن جلسات ناحیه مقاومت سروستان برگزار شد.

 

در ابتدای این مراسم، ستوان سوم پاسدار، محمد رضایی فرمانده حوزه مقاومت شهدای خیبر سروستان ضمن تقدیر از فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج و اداره ورزش و جوانان این شهرستان گفت: هدف از برگزاری این مسابقات ترویج و توسعه فرهنگ ورزش همگانی که از جمله معروفات و مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده و در این راستا تلاش داریم با برگزاری هر چه بهتر این دوره از مسابقات همچون گذشته یکی از حامیان امر ورزش در سطح شهرستان سروستان باشیم.

 

وی در ادامه سخنان خویش اعلام کرد: در این دوره از مسابقات ۸ تیم و در رده سنی امید شرکت دارند که ان شاءالله تیم قهرمان به مسابقات بسیج استان فارس اعزام خواهد شد.

 

 

در ادامه این جلسه پس از قرعه کشی بین تیم های شرکت کننده؛ دو گروه 4 تیمی انتخاب و جدول زمانی انجام مسابقات مشخص شد.

 

خاطر نشان می شود مراسم افتتاحیه این دور از مسابقات روز دوشنبه یازدهم مردادماه جاری از ساعت 18 در سالن 9 دی بسیج سروستان با انجام 4 مسابقه برگزار می شود.

 

برنامه افتتاحیه مسابقات جام پیامبر اعظم (ص) به شرح ذیل می باشد؛

 

ولیعصر(عج) کوهنجان --- شهید رجایی تزنگ

شهید دستغیب عشایری--- شهید بهشتی رکن آباد

مسجدالرضا(ع)کوهنجان--- امام خامنه ای(دامت برکاته) تزنگ

شهیدان صلاحی کت گنبد--- صاحب الزمان(عج) شیخ یوسف

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۰۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">