حوزه مقاومت بسیج شهدای خیبر سروستان

حوزه بسیج شهدای خیبر سپاه سروستان

حوزه مقاومت بسیج شهدای خیبر سروستان

حوزه بسیج شهدای خیبر سپاه سروستان

حوزه مقاومت بسیج شهدای خیبر سروستان
حوزه بسیج شهدای خیبرسروستان

عصر دیروز و در یک بازی زیبا و تماشایی،تیم فوتسال مسجدالرضا(ع) کوهنجان توانست با غلبه بر تیم شهید بهشتی،به عنوان قهرمانی جام فوتسال پیامبر اعظم(ص) دست یابد.

به گزارش خبرنگار سروستان ما، مسابقه فینال جام فوتسال پیامبر اعظم(ص) عصر دیروز در سالن ورزشی سرداران شهید سروستان برگزار شد و تیم فوتسال مسجدالرضا کوهنجان توانست با نتیجه 2 بر 1 ضمن  غلبه بر تیم شهید بهشتی رکن آباد به مقام نخست این دوره از مسابقات دست یابد.

 

در این بازی زیبا و تماشایی ، پس از دو نیمه پر افت و خیز، دو تیم به نتیجه تساوی 4 بر 4 رسیدند و سپس در ضربات پنالتی این تیم مسجدالرضا کوهنجان بود که توانست ضمن غلبه بر حریف به عنوان قهرمانی این جام برسد.

 

قبل از این دیدار، تیم های شهیدان صلاحی کته گنبد و شهید دستغیب نیز دیدار رده بندی را برگزار کردند که در نهایت تیم شهیدان صلاحی با نتیجه 5 بر 4 به مقام سومی این جام رسید.

 

خاطر نشان می شود این مسابقات به همت حوزه مقاومت بسیج شهدای خیبر ناحیه سروستان و با حضور 8 تیم طی دو هفته و در رده سنی امید در مجموعه ورزشی اداره ورزش و جوانان این شهرستان برگزار شد.

 

گوشه هایی از این مسابقه به روایت تصویر

 





موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">