حوزه مقاومت بسیج شهدای خیبر سروستان

حوزه بسیج شهدای خیبر سپاه سروستان

حوزه مقاومت بسیج شهدای خیبر سروستان

حوزه بسیج شهدای خیبر سپاه سروستان

حوزه مقاومت بسیج شهدای خیبر سروستان
حوزه بسیج شهدای خیبرسروستان

در مرحله نیمه نهایی مسابقات جام فوتسال پیامبراعظم(ص) که در سروستان در حال برگزاری است، پس از انجام دو مسابقه مهم و حساس،فینالیست های این جام مشخص شدند.    

به گزارش خبرنگار سروستان ما، با برپایی دو مسابقه در مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتسال جام پیامبر اعظم(ص) در سروستان، تیم های مسجدالرضا(ع) کوهنجان و شهید بهشتی با غلبه بر حریفان خود به مرحله فینال این جام راه یافتند.

 

در مسابقات مرحله نیمه نهایی، تیم مسجدالرضا(ع) کوهنجان توانست با نتیجه 4 بر 1 تیم فوتسال شهید دستغیب را شکست داده و به عنوان نخستین فینالیست به مرحله پایانی این دور از مسابقات راه یابد.

تیم شهید بهشتی نیز در یک مسابقه حساس با نتیجه 5 بر 1 ضمن غلبه بر تیم شهیدان صلاحی کت گنبد توانست به مرحله فینال جام فوتسال پیامبر اعظم(ص) برسد.

خاطر نشان می شود؛ مسابقه فینال جام فوتسال پیامبر اعظم(ص) روز یکشنبه 24 مردادماه جاری از ساعت 17:30 در سالن ورزشی سرداران شهید اداره ورزش و جوانان سروستان برگزار خواهد شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۲۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">