حوزه مقاومت بسیج شهدای خیبر سروستان

حوزه بسیج شهدای خیبر سپاه سروستان

حوزه مقاومت بسیج شهدای خیبر سروستان

حوزه بسیج شهدای خیبر سپاه سروستان

حوزه مقاومت بسیج شهدای خیبر سروستان
حوزه بسیج شهدای خیبرسروستان

دهمین یادواره شهدای محلات حضرت ولی عصر(عج) و تزنگ سروستان با حضور مسئولین و جمع کثیری از مردم بصیر، ولایتمدار و شهیدپرور این شهرستان به میزبانی پایگاه مقاومت بسیج فجر سروستان برگزار شد.....

به گزارش خبرنگار سروستان ما، همزمان با سالروز شهادت آقا امیر المومنین، حضرت علی(ع)، دهمین یادواره شهدای محلات حضرت ولی عصر(عج) و تزنگ سروستان با حضور مسئولین، خانواده معظم شهدا و ایثار گران و جمع کثیزی از مردم بصیر، ولایتمدار و شهیدپرور این شهرستان به میزبانی پایگاه مقاومت بسیج فجر سروستان برگزار شد.

 

در این مراسم باشکوه که با مداحی دکتر قاسم فتحی همراه بود، حجت الاسلام هدایت الله دیانت، رئیس اسبق نمایندگی تبلیغات اسلامی سروستان و عضو مرکز پژوهشی سیره شهدای کشور در سخنانی ضمن تسیلت ایام سوگواری حضرت علی(ع)، شهدا را سرمایه های جاودان انقلاب و نظام اسلامی عنوان کرد و اظهار داشت: توکل بر خدا، ایثار و حرکت در مسیر ولایت رمز جاودانگی شهداست.

 

وی در ادامه سخنان خویش با بیان گوشه هایی از وصایای شهدای دوران دفاع مقدس تصریح کرد: تاکید شهدا بر ولایتمداری و پشتیبانی از اصل ولایت مطلقه فقیه در گفتار و  عمل، برگرفته از بصیرت انقلابی آنان بوده و توجه به این مساله مهم و اساسی را می توان در تک تک وصیت نامه های شهدا مشاهده کرد.

 

حجت الاسلام دیانت با اشاره به تلاش همه جانبه دشمنان انقلاب و نظام اسلامی در جنگ نرم و به ویژه در عرصه فرهنگی تاکید کرد: استحاله فرهنگی از طریق ایجاد شبهات گوناگون در فرهنگ اصیل اسلامی، علی الخصوص هجمه وسیع به مکتب عظیم تشیع که برگرفته از فرهنگ سرخ عاشورا می باشد از جمله اهداف مهم دشمنان انقلاب اسلامی در جبهه جنگ نرم بوده است.

 

حجت الاسلام دیانت در جمع بندی سخنان خویش تصریح کرد: تضعیف جایگاه رهبری به عنوان مهم ترین رکن در نظام جمهوری اسلامی ایران به ویژه طی بیست سال گذشته شاخص ترین پروژه دشمن در جنگ نرم بوده که به فضل الهی و با حضور آگاهانه مردم ایران اسلامی این پروژه نیزشکست خورده اما باید مراقب بود چرا که دشمن اهمیت این جایگاه را به خوبی درک کرده و همه تلاش خود را برای رسیدن به نقشه های شوم خویش بکار گرفته است.

 

در ادامه این مراسم ضمن تجلیل از مقام شامخ 22 شهید سرافراز محلات ولیعصر(عج) و تزنگ، حاضران پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در ضیافت افطاری شرکت کردند.

 

محمد امین هدایتی، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج فجر مسجد ولیعصر(عج) در حاشیه این مراسم معنوی در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تقدیر از ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان، پایگاه مقاومت شهید رجایی محله تزنگ و همچنین هیئت امنا و بسیجیان مسجد  ولیعصر(ع) که در برپایی این یادواره با این پایگاه همکاری داشته اند گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا یک وظیفه انقلابی و دینی است و ان شاءالله که همه ما سعادت حرکت در مسیر شهدا که همان مسیر نورانی ولایت می باشد را قدر دانسته و در ترویج فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت گام های موثری برداریم.

 

گوشه هایی از این مراسم به روایت تصویر؛

 

 

انتهای پیام/س

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۱۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">